Strona główna > Blog > Zobacz, Kto Jest Dostępny podczas Zarządzania Zespołami Wirtualnymi lub Pracy Zdalnej

Pracuj zdalnie i przestrzegaj zasad wchodzenia / wychodzenia z pracy.

Zobacz, Kto Jest Dostępny podczas Zarządzania Wirtualnymi Zespołami lub Pracy Zdalnej

Zarządzanie zespołem, w którym wszyscy są w tym samym miejscu i czasie, nie jest już możliwe ani konieczne.

Od kiedy firmy zaczęły działać globalnie, wiele zmieniło się w sposobie organizacji zespołów. Coraz więcej firm przeszło na organizację macierzową, z globalnymi wirtualnymi zespołami mającymi osoby zlokalizowane na całym świecie, w różnych strefach czasowych. Poza tym, wiele małych firm jest przychylnych “pracy zdalnej” lub “pracy z domu”, ponieważ nie jest konieczne posiadanie biurowego harmonogramu od 9 do 5, aby wykonać pracę.

I jeśli do kilku miesięcy temu praca zdalna była postrzegana jako korzyść, jaką firmy oferują swoim pracownikom, to po rozprzestrzenieniu się COVID 19 stała się koniecznością. “Normalność” została zakwestionowana i wielu zdecydowało się przejść na “pracę z domu” jako rozwiązanie, aby chronić swoich pracowników i upewnić się, że biznes działa, a pensje są wypłacane.

Dla wielu był to dość duży krok, ponieważ nastąpiły kolejne zmiany. Nagle twój zespół nie jest już w tym samym biurze. Więc skąd możesz wiedzieć, czy dzień pracy twoich ludzi się rozpoczął, czy nie? Skąd wiesz, czy pracują, czy nie?

Tutaj właśnie wkracza funkcja elapseit "punch in"!


Gdy jesteś zalogowany i włączasz

elapseit punch in button

wszyscy w twoim zespole będą wiedzieć, że pracujesz; kiedy skończysz na dziś, wystarczy, że wyłączysz.

Ponadto, jeśli Twoja firma posiada elektroniczny system rejestracji wejść i wyjść oparty na karcie dostępu lub skanowaniu linii papilarnych, funkcja punch in może być wykorzystywana przez pracowników, którzy z różnych powodów nie przebywają fizycznie w biurze. Jeśli tak jest i wymagane jest dokładne śledzenie, musisz zaznaczyć “Ma godziny wejścia / wyjścia” w profilu pracownika. Gdy ta funkcja jest włączona, rejestruje godziny wejścia / wyjścia i liczy wszystkie godziny wejścia i wyjścia danego dnia.

Szczegółowe raporty mogą być generowane dla konkretnych pracowników lub działów z wybranych lokalizacji; można również zobaczyć, kto zapomniał odbić kartę, ustawiając “missing” jako typ odbicia.

Tak więc, niezależnie od tego, czy masz do zarządzania wirtualnym zespołem, czy Twoja firma ma elastyczny harmonogram lub ścisłą politykę “clock in / clock out”, ta mała funkcja pokaże, kto w zespole jest online, niezależnie od ich lokalizacji czy strefy czasowej.